Terkini : Ana Di Persalahkan? Betul ke?? kelakar pun ada...

Assalamualaikum..

Ana tidak mahu memanjangkan perkara sebegini, akan tetapi anda "Suara Ahli DPMM" adalah punca yang menyebabkan perkara ini tidak akan selesai. Kan mudah jika anda datang jumpa berterus terang ana. Buat pengetahuan semua pembaca, apabila ana buka sahaja YM msj berlalu-talu masuk menanyakan perkara ini.

Ingin berkongsi dengan semua, ana tidak mahu memburukkan mana-mana pihak kerana islam tidak mengajar kita melakukan sedemikian. Akan tetapi ada seorang kenalan ana ahli DPMM (ikhwah) sedang bertungkus lumus mempersoalkan perkara ini. Seolah-olah ingin menyalahkan ana. Ahh..buat apa melayan kerenah orang jenis ini yang tidak berani tampil kehadapan. Jika anda dikatakan pejuang agama Allah tampillah ke hadapan sekiranya anda berada di pihak yang benar. Sehingga kini ana masih tidak menghidu bayang-bayangan anda lagi.

Ana dipersalah kan? betul ke apa yang ana dengar ne?? kelakar pun ana..Bukan apa..Sekarang ini anda "Suara Ahli DPMM"hanya dengar di sebelah pihak sahaja. Belum dengar lagi di sebelah ana. Ini tidak terus menyalahkan ana membuat kecoh sana sini. Siapa yang buat kecoh dahulu ne. Kalau anda mengunci mulut anda nescaya perkara sedemikian tidak akan berlaku...Buat anda "Suara Ahli DPM", jangan bermain-main dengan api nanti termakan diri sendiri. Ingatlah, sepandai-pandai tupai melompat akhirnya akan jatuh ke tanah jua. Sumber-sumber kajian ana tentang anda "Suara Ahli DPMM" semakin hampir mengenali anda. Semoga Allah membantu ana dalam melalui ujian sebegini. Amin Ya Rabbal A'lamin.

Berjuang Mempertahan Kebenaran!!!

Takutlah kepada Allah s.w.t sehingga engkau seolah-olah belum pernah mentaatinya..
Dan letakkanlah harapan pada Allah s.w.t sehingga engkau seakan-akan tidak pernah derhaka kepadanya..
( Saidina Ali Bin Abi Talib k.w.h)

0 Response to "Terkini : Ana Di Persalahkan? Betul ke?? kelakar pun ada..."

Catat Ulasan