Terkini : Jangan putar belit kenyataan ana

Assalamualaikum w.b.t

Buat wahai insan "Suara Ahli DPMM" di dalam shoutmix DPMM , Bagi ana semua ini tidak berahkir selagi mana anda tidak datang berjumpa dengan ana sendiri. Ana tidak kira anda ana kenal rapat mahupun tidak. Ana tidak suka anda membuat huru hara di dalam di dalam shoutmix dpmm. Ingt, blog DPMM adalah blog rasmi. Buat pengetahuan "Suara Ahli DPMM" ana terpaksa mengambil inisiatif pada malam tadi untuk menghubungi ustazah terbabit semalam atas sebab ana sekadar ingin bertanya dan mendapat kesohehan berita ini bagaimana semua ini boleh terjadi. Disebabkan ana dan ustazah terbabit sahaja yang mengetahui pasal semua ini. Bagaimana boleh tersebar dalam sekelip mata. Ana tidak ana niat sama sekali untuk mengganggu ustazah terbabit. Kenapa ustazah terbabit tidak mengambil langkah berterus terang mengatakan dia rasa terganggu kan mudah. Tidak ana bertanya dia lagi. Kenapa dia mengambil langkah menghubungi anda wahai "Suara AHli DPMM"?.. Jadi kenapa pihak ustazah terbabit menjadi takut selepas ana mengatakan siapa yang lakukan semua ini ana doakan dia tidak najah dalam periksa. Adakah dia rasa bersalah???

Baik, buat "Suara Ahli DPMM" ana memang tidak mengenali anda. Itu sebab ana memberi masa untuk anda supaya tampil ke hadapan agar ana lebih mengenali anda. Janganlah takut, ana bukan hendak makan anda. Ana hanya manusia biasa yang penuh dengan salah silap dan dosa. Kalau anda berani datanglah bersua muka. Itulah yang ana mampu katakan. Sekarang kebanyakkan ahli ramai menganggap buruk pada ana. Padahal ana tiada niat langsung semua ini. Ana pergi dengan niat baik akhirnya ana diburuk-burukkan oleh anda sendiri. Ana masih simpan salinan shoutmix DPMM yang anda perlakukan ana dan ana rasa ianya cukup aib bagi ana.

Buat pengetahuan anda "Suara Ahli DPMM" ana mintak nombor telefon ustazah terbabit sebelum ana pergi ke rumah Us. Alimi lagi. Akhirnya ustazah terbabit tidak mengizinkan dan ana hormati keputusan ustazah terbabit. Demi Allah s.w.t ana tidak mengugut dan tidak pernah ada niat untuk mengacau ustazah tersebut. Ana pergi rumah Us. Alimi bukan dasar bantuan ustazah tersebut walhal kami berusaha sendiri dan akhirnya kami menjumpainya. Ana harap "Suara Ahli DPMM jangan putar belit keadaan". Anda inginkan semuanya berakhir tetapi anda yang memanjang2kan isu ini.

Ana harap "Suara Ahli DPMM" jangan dengar disebelah pihak sahaja. Tolong dengar kedua-dua belah pihak. Baru kita tahu jelas dan tahu yang mana satu HITAM atau PUTIH. Islam mengajar kita untuk tidak mendengar sebelah pihak sahaja. Ingatlah kata-kata ana ini. Buat pengetahuan anda "Suara Ahli DPMM", ustazah tersebut yang mulakan dulu hendak mengenali ana dengan mengikut di dalam blog ana. Persoalan ana buat "Suara Ahli DPMM" siapa yang mulakan dulu???ana atau ustazah terbabit??? Ana mengatakan perkara yang benar. Sesungguhnya Allah bersama-sama dengan orang yang benar.

Buat pengetahuan anda "Suara Ahli DPMM" sehingga kini hati ana tidak tenteram atas sebab anda telah memalukan ana. Jujur ana katakan titisan air mata ini tidak pernah putus. Wahai "Suara Ahli DPMM" ana hendak periksa. Bagaimana hendak mengulangkaji sekiranya hati dan fikiran ini tidak tenang. Jika anda berada di pihak ana juga nescaya anda cukup merasai semua ini. Diri ana betul2 lemah...lemah dan lemah..Biarlah air mata ini menjadi saksi di akhirat kelak..Ya Allah..Sampai ini sahaja..Terima kasih kepada ahli DPMM yang masih memberi kepercayaan kepada ana..Ana sayangkan kalian semua ahli DPMM...Ana tidak mahu kita semua berpecah belah..Ya Allah..Satukanlah hati kami semua...Amin Ya Rabbal A'lamin..

Wslm...

0 Response to "Terkini : Jangan putar belit kenyataan ana"

Catat Ulasan