HASRAT UNTUK MENGAMBIL PEPERIKSAAN TIDAK KESAMPAIAN


Asssalamualaikum w.b.t semua...

Berita yang saya terima ini adalah benar dan bukan rekaan semata-mata. Berita khusus dari adik2 Mahasiswi Qiraat tahun 1 . Mereka seramai 39 orang tidak dibenarkan mengambil peperiksaan syafawi.

Sejarah mansurah hari ini tercatit lagi, semestinya adik-adik ini dalam dibelenggu dan kesedihan. Sabarlah. Ini adalah ujian dari Allah s.w.t. Sedih, duka, suka, gembira semua itu adalah sunnatullah dalam hidup ini. Saya yakin adik-adik qiraat di sana mempunyai semangat yang tinggi dan tidak pernah putus asa. Yakinlah pada kekuasaan Allah s.w.t. Saya yakin juga kekuatan yang ada pada mahasiswi qiraat tahun 1 terhadap penjagaan Al-Quran akan menyelamatkan dan memberikan syafaat kepada kalian semua. Sesungguhnya kalian semua adalah insan yang dipilih oleh Allah s.w.t yang akan diberikan ganjaran olehNYA kelak. Amin Ya Rabbal A'lamin.

Buat JPMK di sana, di manakah visi dan misi kalian???Kenapa tidak bersama mahasiswa/wi yang kini dalam masalah???@ sedang berseronok bertepuk tangan di atas sofa yang empuk???Di manakah fungsi kalian bagi menguruskan pengajian-pengajian pelajar di sini???Saya betul-betul terkilan dengan sikap pegawai JPMK yang tidak menjalankan tanggungjawab sebaik mungkin. Panggilan yang dibuat tidak jawab. Kalau sibuk sekalipun x kan lah tidak boleh miscall kembali...musykil2..Ini adalah hak saya selaku mahasiswa islam dan saya berhak menyuakan perkara ini walau di dalam blog saya. Sama-sama kita semua tatapi isu ini bersama. Mahasiswa/wi tidak boleh ditindas. Semua kena bangun tegakkan kebenaran. Jangan biarkan golongan berkenaan menindas kita semua.

Fungsi JPMK

Marilah sama-sama kita semua berdoa kepada Allah s.w.t agar Allah s.w.t memberi ketenangan, bantuan, kemenangan kepada kita semua. Amin Ya Rabbal A'lamin. Salam Perjuangan dari saya buat semuanya...

0 Response to "HASRAT UNTUK MENGAMBIL PEPERIKSAAN TIDAK KESAMPAIAN"

Catat Ulasan