Kalam pertama


Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh...

Alhamdulillah..Pertamanya saya rasa syukur ssgt pada Allah swt kerana dengan izin limpah dan inayahnya diberi peluang oleh Allah swt dapat menyediakan tapak sulung saya dalam dunia blogger ini. Selawat dan salam buat junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w. para sahabat, tabi'tabi"in, para ulama', para pejuang Allah dan seluruh ummat islam seantero dunia.

Kedua, tidak lupa juga buat kedua ibubapa saya yg telah menjaga,mendidik,membesarkan saya sehingga skrang. Ribuan terima kasih kepada rakan-rakan yang memberi sokongan dalam menyiapkan blog ini. Insyaallah dgn penulisan dlm blogger ini wlu masih dipermulaan, mudah2an ianya menjadi salah satu pendorong semangat buat saya dalam meneruskan kehidupan ini. Mudah2an dgn tunjuk ajar daripada pembaca blogger saya ini menambahkn lagi idea2 yg bernas,pengetahuan, dan lain2..amin ya rabbal a'lamin.

ketiga Saya Mohd Alif junaidi selaku hamba Allah yang kerdil ini mengucapkan selamat datang kepada semua pengunjung blogger dan memohon teguran dari semua pembaca dan pelayar blogger.

Akhir sekali sekian dari saya mohon jutaan kemaafan tidak terhingga kepada semua jika terdapat salah tutur bicara sepanjang penulisan saya ini..

sekian..coretan timur tengah..

0 Response to "Kalam pertama"

Catat Ulasan